Veelgestelde vragen

Kan ik een webinar ook op een ander moment terugkijken?
Plus

Wanneer je een ticket hebt gekocht delen we de ochtend na het webinar de opname met je. Bovendien wordt de opname geplaatst in de online community. Hier heb je toegang toe als je lid bent van Keuze Vrij Bij Mij.

Hoe kan ik me als lid gratis aanmelden voor een webinar?
Plus

Als je lid bent, ontvang je voor elk evenement de juiste kortingscode in jouw mailbox. Met deze kortingscode krijg je 100% korting en kun je je dus gratis aanmelden. Voer de kortingscode in bij ‘waardebon code’ tijdens het afrekenen om je korting te verzilveren. Heb je geen kortingscode ontvangen maar ben je wel lid? Stuur dan een e-mail naar mail@keuzevrijbijmij.nl.

Bekijk deze video
voor een stapsgewijze uitleg over hoe en waar je de kortingscode moet invullen.

Hoe kan ik als lid toegang krijgen tot de online community?
Plus

Om toegang te krijgen tot de online community, klik je in het menu van onze website keuzevrijbijmij.nl op 'Inloggen' en vervolgens op 'Online community'. Hier is de directe link naar de online community: https://community.keuzevrijbij... We raden aan deze link op te slaan als bladwijzer in je internetbrowser.

Bekijk deze video voor een uitgebreide introductie tot onze online community.

Hoe kan ik Keuze Vrij Bij Mij ondersteunen?
Plus

Je kunt ons ondersteunen door eenmalig te doneren, door lid te worden van onze stichting of door je aan te melden als vrijwilliger. Stuur daarvoor een e-mail naar vrijwilligers@keuzevrijbijmij.nl.

Wat kost het om een advertentie voor mijn bedrijf op jullie site te plaatsen?
Plus

Op het platform kan iedereen gratis adverteren. Wij vragen aanbieders om een vrijwillige maandelijkse bijdrage om het platform te onderhouden, te verbeteren en om nieuwe initiatieven te ontwikkelen.

Ik wil mijn KVK, mailadres, telefoonnummer of adres niet opgeven, kan ik me toch inschrijven?
Plus

Het KVK-nummer, mailadres en telefoonnummer zijn optioneel. Jij kunt je inschrijven zonder deze informatie. Het adres is wel verplicht om te zorgen dat consumenten jouw bedrijf kunnen vinden. Mocht dit voor jouw bedrijf niet nodig zijn, dan kun je een mailtje sturen naar advertentie@keuzevrijbijmij.nl en dan wordt er naar een oplossing gezocht.

Kan ik mijn advertentie aanpassen?
Plus

Jazeker. Op het tijdelijke platform kon je jouw advertentie aanpassen door een mail te sturen. Op dit platform kan je zelf met jouw account inloggen en op elk moment je advertentie aanvullen, aanpassen of zelfs pauzeren. Heb je alsnog vragen over je advertentie kan je mailen naar advertentie@keuzevrijbijmij.nl. Ons team (Maarten, David & Sanja) zitten voor je klaar!

Hoe kan ik m’n lidmaatschap voor de Vrij Bij Mij-familie opzeggen?
Plus

Het opzeggen van je lidmaatschap en stopzetten van de maandelijkse bijdrage aan de Vrij Bij Mij is heel eenvoudig. Stuur een berichtje naar lidmaatschap@vrijbijmij.nl en wij zorgen ervoor dat het lidmaatschap wordt beëindigd.

Waarom gebruiken jullie bigtech social media zoals Facebook, Instagram en Linkedin?
Plus

Op dit moment worden bigtech social media door veel mensen gebruikt. Zeker om gelijkgestemden te ontmoeten en lokale bedrijven te vinden. Omdat wij zoveel mogelijk mensen willen bereiken, kiezen wij er nog voor om op deze vormen social media aanwezig te zijn en onze boodschap te delen. Tegelijk dragen we bij aan het vergroten van het bewustzijn rondom bigtech social media middels ons webinar Vergroot je privacy op social media die onze leden terug kunnen kijken in onze online community.

Wil je liever geen social media gebruiken? Alle informatie is ook te vinden op onze website. Of meld je aan voor onze nieuwsbrief of Telegram groep.